• Support
  • Diensten
    • Managed Services
    • Webdesign
    • Security
    • Wifi
    • Telefonie
    • Ontwikkeling
  • Waar we van houden
    • Software Tools
  • Contact

Bel ons vandaag! +32 (0)15 61 51 31

info@omega-it.be
Gratis Cybersecurity test
Omega-ITOmega-IT
  • Support
  • Diensten
    • Managed Services
    • Webdesign
    • Security
    • Wifi
    • Telefonie
    • Ontwikkeling
  • Waar we van houden
    • Software Tools
  • Contact

Telefonie

Home Telefonie

Slide Internet telefonie Voor de slimste bedrijven Internet telefonie Voor de slimste bedrijven

Bel slimmer in de cloud.

Wat is VoIP?
VoIP = Bellen over het internet.

Voice over IP of VoIP staat voor een technologie waarbij telefonie over een data netwerk gestuurd wordt en dus niet meer over een afzonderlijk telefonie netwerk. Zo kan men VoIP gebruiken op het interne data netwerk om IP telefoons aan te sluiten maar kan men deze ook gebruiken als buitenlijn als alternatief voor uw analoge of ISDN lijnen.  In dit laatste spreekt men meestal van SIP trunking.

Voordelen van VoIP

Kostenbesparing

Bedrijven met meerdere vestigingen kunnen met IP-telefonie optimaal gebruik maken van de verbindingen tussen de locaties, door hetzelfde datanetwerk te gebruiken voor data en telefonie. Bij een lokale centrale zal er een éénmalige kost zijn in plaats van een maandelijkse betaling per persoon.

Locatieonafhankelijk

Een VoIP-toestel kan functioneren op iedere locatie waar het toestel verbinding heeft met het computernetwerk. Ook binnen bedrijven zijn toestellen eenvoudig zelf te verplaatsen, zonder dat dit invloed heeft op het telefoonnummer of het functioneren van het toestel.

Mobiliteit

Met Mobiele integratie wordt uw gsm als het ware een extensie van het telefoonsysteem. Of maak gebruik van een Softphone als alternatief voor een vast VoIP toestel. Deze zijn beschikbaar voor computers, maar ook voor tablets, en smartphones.

Cloud

Door het cloudsysteem huurt u als het ware op maandbasis de functionaliteiten van een telefooncentrale die zich in een datacenter bevindt.  U krijgt alle faciliteiten van een uitgebreid systeem, zonder er zich om te moeten bekommeren.

Implementatie

Doordat er rekening moet gehouden worden met voldoende bandbreedte, server gateway, lan, wan, cli, pbx’en en andere technische aspecten is bij een IP telefonie implementatie lang niet alles van te voren te voorzien, maar een goed stappenplan kan u helpen zicht te krijgen op de gevolgen en zorgt er in ieder geval voor dat u niet voor verrassingen komt te staan. Wij helpen met het implementeren van een VoIP telefoniecentrale.

  • Studie

    We bespreken alle wensen en verwachtingen. Alle opties worden doorgenomen zodat we op dezelfde golflengte zitten.

  • Ontwerp

    We zoeken de beste oplossing dat binnen uw budget past. Een voorstel wordt opgemaakt met een tijdlijn en prijs.

  • Implementatie

    We zorgen dat de implementatie volgens de planning verloopt. We testen de nieuwe installatie voordat de overschakeling wordt gemaakt.

  • Onderhoud

    We blijven beschikbaar voor toekomstige wijzigingen en vragen.Onze oplossingen zijn ontworpen in zowel veiligheid als stabiliteit.

Ondanks de enorme evolutie op het gebied van IT blijft telefoneren nog steeds een belangrijk communicatiemiddel. Net daarom is het van belang dat er voor een bedrijfszekere oplossing wordt gekozen. Ook op het gebied van telefonie heeft de tijd niet stilgestaan. Oplossingen die tot voor kort nog peperduur of gewoon onbestaande waren, behoren nu tot de standaard functionaliteiten van een moderne IP centrale. Tegenwoordig heeft u de keuze tussen een eigen lokale centrale of een centrale in de Cloud.

Wenst u meer informatie over telefoniecentrales? Contacteer ons om een geschikte oplossing te vinden.

Contact

bedrijf
toekomst
reis
droom
Start uw

Merken en Partners

Technische vragen? Nood aan consulting of services? Contacteer ons

Laatste projecten

Contact Info

  • Omega-IT BV
  • Heesterweg 5
  • +32(0) 15 61 51 31
  • info@omega-it.be

© 2023 — Omega-IT BV.

  • Algemene voorwaarden
  • Contact
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid (EU)
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn