Contact met de IT-Servicedesk?
Omega-IT staat klaar om bijstand aan haar klanten te verstrekken.
Druk op een van de onderstaande knoppen om het programma te downloaden zodat één van onze medewerkers uw toestel kan overnemen.
Vaak gestelde vragen
Mijn computer start niet op, wat moet ik nu doen?
Wat moet ik doen als mijn computer crasht?
Er is geen weergave op de monitor, wat moet ik nu doen?
Wat moet ik doen als het beeld op mijn monitor vervormd of scheef is?
Ik krijg de melding ‘geen signaalinvoer’ op mijn monitor, wat moet ik doen?
Er zijn zwarte randen op het scherm van mijn monitor, wat moet ik doen?
Waarom gedraagt mijn computermuis zich onregelmatig?
Het wieltje van mijn muis werkt niet goed, wat moet ik doen?
Hoe kan ik mijn toetsenbord schoonmaken?
Hoe kom ik in de veilige modus van mijn computer?
Ik kan een bestand niet verwijderen omdat het wordt gebruikt door Windows. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik mijn Microsoft Windows-computer updaten?
Is het veilig om een Windows-computer uit te schakelen zonder deze af te sluiten?
Hoe kan ik een bestand uit de prullenbak herstellen?
Ik kan geen e-mail verzenden of ontvangen?
Ik kan geen e-mailbijlagen ontvangen?
Zijn spaties toegestaan in e-mailadressen?
Mijn printer drukt vlekkerige / vervormde pagina’s af, wat kan ik doen?
Hoe los ik een papierstoring op?
Ik ben mijn printerinstallatie CD kwijt, hoe kan ik mijn printer installeren?
Ik kan geen verbinding meer maken met mijn netwerkschijf, wat moet ik doen?
Hoe wijs ik een netwerkstation toe?
Hoe bepaal ik de naam van mijn computer?
Wat is een computervirus?
Wordt Windows geleverd met een virusbeschermingsprogramma?
Kan een virus computerhardware beschadigen?
Zal ik een virus verwijderen als ik mijn harde schijf formatteer of wis?
Stel uw vraag
bedrijf
toekomst
reis
droomStart uw
toekomst
reis
droom